bling bling jul


idag när jag vaknade typ halv 12 SNÖADE det!!! så jävla glad blev jag. mindre glad blev jag när jag såg att det typ smälte bort på en gång.

pluggat ja, har jag gjort. en lördag. kan vara första gången jag suttit och pluggat en lördag. har man provat på det också då. var ju helt ok.
nu snart ska jag bege mig iväg på köpis med mamma, ska äta maaat. sen möter jag upp larsson och frida för vi ska köpa ingredienser till ikväll för då blir det luciavaka och julbak! först börjar vi hemma hos ekström, sen vidare mot Bea. får se om jag lyckas få dom andra att vilja spetsa glöggen.. spel var det ja! och pepparkakshuset. fan vad det här kan bli kul.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-11-10 @ 18:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0