butterflies




nu har det ju redan vart första advent och julkalendern är i full gång, men inte fan har jag någon chokladkalender och inte tittar jag på julkalendern heller. dom där måstena och den där julstämningen som man hade när iaf jag var liten, den finns inte kvar. visst älskar jag julen men nä, det är julafton är som är julen. alla andra dagar är lika stressiga och vanliga som alla andra dagar på året.
men jag har min julstake tänd hela dagarna typ, den är ju fin iaf. hade varit finare om det låg en massa SNÖ ute!! jag vill ha snö. skitmycket snö. sen får det bli supersommar i maj!

tänkte slänga in med att jag och Emma tränar för fullt på korpen nu. spinning och gym tre ggr i veckan. inte dåli king vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0