HARD ROCK




idahoe and lindaflow


Kung i baren

SQ

vinnande laget som uppträdde med rock all over the world


partyvuxna

fyllekäk gillar även vuxna runt midnatt

en pratglad jidde och linda

vårat crib

min och larssons brunch

Jag och Larsson hade jobb på en rockfest i Överhärde igår. Började kl 17 och fick sluta runt 01.20. Det var jätteroligt att se hur de vuxna rockade loss. vi fick 1000 spänn var + 340 spänn i dricks, alltså 1170:- var så vi är bara glada! :-)

men halv två idag vaknade vi i alla fall. blev frukost/lunch på samma gång dårå. sen degade vi fram till vi tog oss i kragen och gick ner till köpis och kollade lite. jag hittade lite grejer och sen köpte vi båda godis och gick hem. åt och tittade på tv.

nu sitter jag hemma i soffan med familjen runt om mig. jag älskar sällskap. och imorgon börjar jag halv ett!! (=fet sovmorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0