sådär ja

igår var jag i uppsala för att hälsa på sara. det var mysigt och roligt! vi gjorde varma mackor med mozzarella, parmaskinka och pesto. sen snarkade hon lite också.
på tåget hem imorse ringde pappa och fråga om jag ville följa med till arlanda och skjutsa min kusin m. familj så det har jag sysselsatt mig med hela förmiddagen. gosat med mina små älsklingar Stina och Greta.
sen körde jag hem också från arlanda, dunkade musik och så stannade vi på max och åt också.
och nu är det så att jag flyttar in i deras hus ikväll i två veckor. håller på att packa lite nu och sen ska jag städa badrummet för pappa tyckte att det såg riktigt äckligt ut. ba för han bor på hotell varannan vecka...
men i alla fall, malin ekström och linnea tittar väl förbi ikväll och myser med mig så jag slipper vara ensam. sover över också. jag gillar sällskap. jag gillar inte att jobba men jag gillar pengar. ska jobba i helgen OCH röjja. ska röjja först hos Issa, som fyller 18, i hedsesunda och därefter blir det krogäään.
packa och städa, ja.

puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0