tik tok

sitter och lyssnar på thriller medan jag småtittar på förkväll.
idag var jag hos syon och fan vad hon är grym. i alla fall kom vi fram till att jag ska hoppa av historia c. för jobbigt nu helt enkelt. men måste ta tag i mitt projektarbete nu när historia lektionerna går bort.

hela dagen har jag velat fram och tillbaka om jag ska färga håret brunt. Ekström kunde ställa upp och färga det ikväll men jag har inte kommit fram till än vad jag vill göra. kommer aldrig veta vad jag vill!!! inte med nått. jo, det enda jag vet är att när jag är inne på mitt tjogonde år ska jag bli tågvärd. det vill jag vara innan jag KANSKE pluggar vidare till nått kul, som typ inredare eller nått..

idag är det tisdag och på lördag förmiddag kommer familjen Wigh hem så då får jag flytta hem. ska faktiskt bli skönt för även om jag inte sover ensam så är jag ensam på dagarna och det är jättetråkigt.
tog en långpromenad idag iaf. försöker värma upp lite nu när jag ska sätta igång med gym. heheh

snart kommer mamma med crisy chicken sallad till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0