det är dags för fredagsmys

Riktigt roligt igår på slick med tjejerna. Kl 2 drog gänget till söder och Beas systers lägenhet och sov.
Mådde så dåligt imorse att jag var säker på att jag hade fått svininfluensan.. Du vet, ont i huvudet, man är trött, mår illa och har ont i hela kroppen. Men det var tydligen bara baksmälla...
Hemma har jag gjort rostade mackor och druckit mjölk, Bea sa att det skulle hjälpa :)
Har haft trevliga telefonsamtal med Larsson och Malin. Ikväll ska vi mysa hemma hos Bea.
och jag ska hoppa in i duschen nu. Fast man duschade och gjorde sig i ordning igår aplänge så ser det ut idag som att jag inte duschat på en vecka. Samma sak varje gång!
Imorgon börjar jobbhelgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0