psykhuset






Vi ungdomar har inget bättre för oss än att åka till Norrfly en tisdagskväll kl 22 på kvällen.
Det spökar mer i mitt hus än i det där gamla psykhemmet.
Men vi hade roligt. Hanna tog körkort igår, gratttttiiisss!!!!

sov hos Larsson inatt. Vi åkte in till stan och solade på ett supersolarium med solarium stora som en 1.20 säng.
Mötte upp Ekström så vi gick och åt på nian. Sen hem till Kalle och hälsade på lilla Holger, en kattunge.
Och nu har vi beställt en tv till mitt rum från expert så förhoppningsvis kommer den innan helgen. Helgen då jag blir ensam hemma, som vanligt. Inte nog med att jag ska få bo i min kusin och hans familjs hus i två veckor f.r.o.m nästa vecka för dom ska till Thailand. Men tänker inte sova ensam utan har redan sagt åt alla jag känner att komma dit och hålla mig sällskap.

nu ska jag sätta mig på golvet framför mamma så hon kan massera mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt =)

2012-09-16 @ 10:44:17
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0