ROM INATT

Dagen är här, dagen är nuuuu... hoho Åker till Italiens huvudstad inatt. Ska bli skitnice!! Har laddat upp med massa matsäck, tidningar, böcker och godis.
Blir först en lång bussresa till Skavsta, sen flyg. Framme i Rom cirkus kl 10. Min italienare bor nära Beas så det är skönt. Får springa över till henne om jag får hemlängtan.

Har sagt hejdå till Larsson idag. Vi satt oss på nian och pratade och pratade och pratade..
sen åkte jag hem till mormor och åt mat :) frukostkorv med stuvade makaroner. bara hon som kan det där. Gobiten.

nu ska jag hoppa in i duschen så att jag är fresh (and clean, malin) innan Ekström och (troligtvis) Victor kommer.
HEDDÅ ! :D

 
lillasyster, storasyster, bestizar och bästa kusinbarnen

Kommentarer
Postat av: ellen ~

sv ; haha tack så jätte mkt :D allt är bra med mig ^^ självdå ?



riktigt söta bilder :*

2009-10-18 @ 17:58:10
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0